A students life..

fredag, januar 19, 2007

Hong Kong

For en fantastisk dag! Endelig har eg fått internett på rommet. Håpa berre ikkje min romkamerat kjem hit på noken daga, det er nemleg honna internettforbindelse eg låna. Som om ikkje det var nok, har blitt enda bedre venn med blogspot + at eg endelig har fått en HUB som faktisk virka(har til no kjøpt 2 som ikkje virka). Det betyr altså at alt er blitt mykje enklare for meg:) Og eg kan begynde å fortelle om mitt spennande liv her i Hong Kong.


Og det er vel på sin plass og begynde med begynnelsen. Som bestod i flyreisa. Det starta veldig flott, men at flyet vårt til København var kansellert. Supergøy! Men det viste seg at den kanselleringa gjorde flyturen vår litt bedre, vi fekk dermd bedre tid i Frankfurt. Vi fikk no plass på et fly til Oslo, deretter skulle vi til Frankfurt.

Resten av reisa gikk veldig bra, bortsett fra at Jenny, Sigrid og meg ikkje fikk sitte ilag, men derimot rett bak kvarandre. Teit påfunn, sia alle veit at vi ikkje kan holde kjeft i 11 tima i strekk, og resultat va litt roping mellom seteradene for kontakt. Dessuten satt alle tre mellom kvar sine 2 store menn, som likte veldig godt å både spre arma og bein. Hadde til tider veldig dårlig plass ja.
Sigid og Jenny MENS vi faktisk får sitte ilag.

På flyplassen i Frankfurt mens vi venta på bagasje som aldri kom. Bagasjen klarte nemlig å komme seg fra oslo-frankfurt-fly til frankfurt-hongkong-fly heilt av seg sjøl! Men, litt venting gjer ingenting, då kan vi jo sitte på bagasjetralle:D
For fleire bilder(også fra avskjedsfest) gå til bildene mine her

3 Comments:

  • At 2:18 p.m., Blogger Monlilli said…

    Ååååh! Så fine bilder! Jeg vil også være i HONG KONG!!

    ÆSj jeg skal på jobb nå snart, kl er kvart over syv på morran og jeg la meg kl halv ett og sov bra dårlig... Isjamegen..

    Faen heller, nå skal jeg spare penger og ta meg en tur til HK tror jeg ass...

     
  • At 5:37 p.m., Blogger Hege said…

    Jammen det e berre å jobbe på å komme ned:) Trur her ska vere plass til en til;) Kom kom lille venn

     
  • At 6:57 p.m., Anonymous Anonym said…

    hei vennen min!ååå, no kjenne eg at eg vart veeldig misunnelig på deg!virka som du har utrulig mykje spennande foran deg,nyt tida kjempegodt!hehe,no høyrest eg nesten ut som ei gammal tante eller noke,ikkje meininga det also. kan ellers melde om GULL her i sogndal, opp til knea i hagen og låra i skibakken. hakje opplevd so mykje snø på leenge!store kontrastar i forhold til kina..har lagra mob.nr ditt allereie men fikk ikkje ringt deg frå skype
    :(veldig kjekt å lese om flyturen osv, fint det ordna seg!glad i deg vennen!kjem snart på besøk!!....jada,e no lov å drømme.. klem!

     

Legg inn en kommentar

<< Home