A students life..

fredag, januar 26, 2007

Litt av kvart

Siste dagane har gått veldig fort, plutselig har det blitt fredag! På onsdag sjekka vi ut utelivet i Hong Kong. Vi var en stor gjeng på 40-50 stk som reiste innover, og vi hadde det utrulig gøy.


På minibussen


Torsdag var forholdsvis rolig. Sov lenge, gjekk deretter stort sett og dassa rundt noken tima. Fann også ut at eg endelig har fått internettting i veggen som funka, so now I'm back in business :) syns så synd i Sigrid som har sånn problem med dataen sin.

I 6-tida reiste noken av oss inn til byen for å gå på marked. Vimsete oss kom ikkje fram til markedet før rundt 10. På vei til markedet bestemte vi oss nemlig for å sjå på lysshowet som skulle vere på Hong Kong Island kl 8. Vi fann oss en fin, god restaurant på Avenue of Stars (den beste plassen å sjå lysshowet fra) på Kowloon sida. Fantastisk god mat, einaste var at vi tydligvis befann oss på en litt feil del av Avenue of Stars, så fekk berre sjå den borterste delen av lysshowet. Dessuten var der ei stemme som skulle fortelle ka bygninga som var opplyst, men den var på kantonesisk eller mandarin den kvelden. Men, den var ganske flott å sjå på.


Jenny, Marthe og Mikael i kjent HK-stil






Litt av lysshowet


Etterpå for vi på marked, Temple Street Night Marked. Her kan en få veldig masse flott billig, så skal definitivt tilbake der ja. Kjøpte meg ei klokke (ca 16 NOK), et smykkesett og øreringa. Vart liksom dratt til smykkedelen heile tida.. Merkeli med det. Prøvde også å finne meg bukse, men ja. Det var ditta med at eg føle meg som en kjempe her nede. Buksene e litt for små. Særlig rompa mi får ikkje plass. Kanskje eg må begynde på diett som alle hong kong folk gjer? HAHA! never. Då får eg heller finne meg i at eg ikkje får meg ny bukse på ei stond.

I dag har vi hatt orientering om uni, og fått informasjon fra science department. Dessuten har vi no fått sett alle utvekslingsstudenta som er på Sciencedelen. En skulle kanskje tru at på en skule som heiter Hong Kong University of Science and Technology, så skulle Science og Technology ha flest folk, men neida. Business har det største overtall av både lokale studenta og utvekslinsstudenta. Business har for eksempel 150 utvekslingsstudenta, mens Engineering ha 50 og Science har ca 30. Og av dei 30, var det berre 5 skandinaviarar og 2 amerikanerar mens resten er fra Kina. Jaja, vi ska henge oss på businessfolka vi:)


Før vi skal til lunsj. Det er SOOL.

Som en ekstra kommentar til bildet: Det har dei siste dagane vore masse sol her i HK! I love it! Har til og med blitt litt solbrent i ansiktet. I januar. Og det er dessuten også intererresant å bli solbrent mens en halvveis fryse.

Etter informasjonen fra Science, var det lunsjtid. Vi fekk fantastisk god mat, buffee, og i dessertdelen var der blandt anna ei sjokoladefontene! NAM!

Dessuten har vi vore til sentrum (igjen) og fått henta visum til Kina, hurra hurra! 220 HK$, så kan vi reise inn 2 ganga. Spennande.

2 Comments:

  • At 5:16 a.m., Blogger Gudrun said…

    Heisann Hegemor!
    Kjempe kjekt å sjå at du har det kjekt:) Misunna deg virkelig for alt det spennande du får sjå og oppleve!
    Kan du kanskje hjelpe meg med ett fysikk spørsmål? Eg og HEnrik har en diskusjon gåande koffor eg får støt av alt eg tar i når det er kaldt ute - WHY??? Håpa du kan hjelpe meg sia du e den smartaste fysikaren eg kjenne ;) Elles må du fortsette å skrive i bloggen din! Er inne kvar dag for å sjå om du har skrive noke meir kjekt:)
    Kos deg masse og pass deg for alt som ikkje er bra! Kjempe glad i deg sjøl om du e på den andre sia av verden!
    Stor Klem,
    Gudrun

     
  • At 2:41 p.m., Blogger Hege said…

    Gudrun lille venn:)
    Eg kan nok dessverre ikkje hjelpe deg, vanskeli aa svare paa sanne sporsmaal :P Sjol om eg liksom skal vere fysiker, har eg funne ut at eg ikkje heilt veit slike ting:) Men Sigrid kan sikkert svare deg:)Men det har noke med aa gjere at du blir elektrisk ladd, ogsaa naar du tar i ting saa vil elektronoverskudd(eventuelt elektronunderskudd) hoppe over paa ting du tar paa(eventuelt hoppa elektrona paa deg). Som du skjonna, eg e ikkje til noken hjelp:) FYSIKERA, SVAR :D:D

     

Legg inn en kommentar

<< Home