A students life..

tirsdag, april 10, 2007

Bangkok!!

Må vel ta å skrive littepitt om Bangkok også. Sia vi var der i 3,5 daga. Eller noke sånt. 1 dag før vi reiste nordover (bestod stort sett av oss som reiste hit og dit i Bangkok uten å vite kor vi var, kor vi skulle og endte dermed opp med å bli smålig lurt til tider), og 2, 5 dag når vi kom igjen. Det er vel helst dei dagane etter Chiang Mai som er mest interressante.

Vi kom altså til Bangkok etter Chiang Mai, onsdag morgen klokka 7 (kanskje??) om morningen. Vi reiste rett til hostellet vårt, Youth Hostel, der vi satte fra oss ting og tang.
Etter litt studering av kart og diskutering, bestemte vi oss for å først besøke Grand Palace. Overbevist om at vi hadde valgt rett, satte vi først kursen mot Skytrain, som tok oss ned til elva. Derifra tok vi båt opp til Grand Palace. På dinna måten fekk vi unnagjort mange ting på en gang! Kunne også ha tatt taxi (eller tuk-tuk som vi trudde va best på den tida) men det e jo berre kjedelig i lengda.

Uansett, når vi kom fram til Grand Palace, møtte vi på en snill fyr som fortalte oss at Grand Palace va stengt, og at det ikkje opna før kl1. Klokka var på dinna tida 10, så det betydde at vi hadde en del tima på oss. Vi burde vel ha lukta lunta når fyren deretter begynte å legge ut om at han kunne vise oss det og det i mellomtida for en billig penge. Vi skjønte at det kanskje ikkje va lurt å bli med han, så vi takka "høflig" nei, og gikk vekk.
Vi fant oss fort et tempel (ikkje vanskeli sia det VRIMLA av det i Bangkok), nærmare bestemt Wat Phra. Tempelet ligger like bak Grand Palace, og det har en steike stor, liggande Buddha:
Laaang Buddha.

Her fekk forøvrig eg og Jenny beskjed om at vi var "Too Sexy", og måtte ha på oss kvart vårt pledd. Som forøvrig også er ubehagelig når det er nærmare 40 grader ute. Ganske sikkert på at mitt var ull.
Sånn at det er sagt, min var MYKJE tjukkare!

Vi såg også massa anna greier, der va mange statua:

Ikkje lenge etter at vi hadde forlatt tempelet, møtte vi noken andre turista som fortalte oss at Grand Palace IKKJE va stengt, det var berre noke bullshit tuk-tuk folk seier til turista for å få dei med seg. Så no bevegde vi oss målbevisst dit, og lot oss ikkje stoppe av noke!

Vel inne vart vi kledd opp for å vere respektfulle, og såg slik ut:

Vi mista dessuten Nick her. Sia han skulle tilbake til Bangkok etter Kambodsja, rekna han med at han skulle sjå Grand Palace då. Og når det kosta litt for å komme inn (heile 250 Bat = ca 50 NOK), så reiste han til sitt hostell.
Vi derimot, betalte og gikk inn. Fekk riktignok ikkje ekstremt mykje ut av det besøket (varmt, varmt VARMT rundt kl.12-13, og hadde allerede fått god porsjon tempel), men har iallefall mange bilder! Vart til slutt slik at vi/eg tok bilder i hytt og pine av alt og alle.

Etter rask lunsj var vi klar for neste sightseeing, som var Golden Mountain. Vi tok tuk-tuk, og vart faktisk ikkje lurt, og ikkje lenge etter kunne vi nyte flott utsikt over Bangkok.

No var vi forøvrig metta på sightseeing, og gikk over til shoppingdelen. Vi fant oss et flott kjøpesenter der vi tilbrakte noken tima (les 5-6), før vi reiste til hostellet for å sove.

Dagen etter starta med tur til Lumphini Park. Som var ei perle! Utrulig flott! Men fortsatt varmt, så måtte gå veldig, veldig sakte for å ikkje renne vekk.

Jenny og Sigrid prøvde ut en ball dei hadde kjøpt seg.

Dyret vi plutselig støtte på. Vi kalla det for ei stoor firfirsle. Eller iguana. Uten heilt å vite ka verken iguana eller dyret er.

Deretter var det igjen tid for litt shopping, før vi skulle møte Skjalg for lunsj og utveksling av bilder. Fekk også sett Khao San Road på dagtid, som rett og slett va ei einaste stor turist"felle". Alt var veldig dyrt, men kjøpte meg no ei t-skjorte og godt fornøgd med det. Og etter Khao San, tok vi turen til Flower Market! Og etter det markedet bestemte meg og Jenny oss for å gifte oss i Thailand nettopp på grunn av utsiktene til BILLIGE, nydelige blomstra.

Torsdag kveld (som vi no er komt til) gikk først til to night-markets, Lumphini Night Bazar og Patpung Night Market. Ingen av dei var slik vi forestilte oss, men som alltid fann vi oss noke :P
Deretter tok vi oss en liten tur tilbake til Khao San, denne gangen for å sjekke ut nattelivet ilag med Skjalg. Var veldig gøy, og vart blandt anna kjent med en gjeng engelskmenn på vei til sør-Thailand:

Fredag gikk stort sett i shopping, shopping og hmm.. Shopping? Trur det ja. I det første kjøpesenteret vi var på kunne vi ikkje prøve noken ting som helst, og når den største størrelsen er L, og eg minst må ha X(X)L, så kan en seie at det ikkje var senteret for meg. Neste gikk heldigvis bedre, og klarte å svi av litt her ja..

Men, her er ei lita liste over det eg har klart å raska med meg i Bangkok:
-4 bukser (1dongeri, 1 slafse og 2 piratbukser til bruk på tur)
-10 eller 11 t-skjorter, toppar og singlettar
-2 kjolar
-3 vesker
-1 par sko (skuffande)
-1 belte
-2 smykker (klarte å begrense meg, fornøgd)
-2 skjerf
-tigerbalsam
-masse gaver
-bikini
-2 cd'a (eine er snow patrol - NYDELI)

Også kjem eg ikkje på meir akkurat no.. Men trur det va meir. Uansett veldig fornøgd med situasjonen.