A students life..

søndag, mars 18, 2007

Big Buddha tur:)

Har skreve veldig lite i det siste, men det er vel rett og slett fordi det ikkje har skjedd så mykje. Hadde midterm i kvantemekanikk på fredag, og det kan en ikkje akkurat seie gikk så veldig bra. Plutselig kom spørsmål som eg ikkje heilt har sett før.

Uansett, på lørdag bestemte vi oss for å dra på tur til Big Buddha, som er på Lantau Island. Eg syns å huske et eller anna om at det er verdens største sittande Buddha. Spreke som vi er, tenkte vi også at vi skulle gå opp! Big Buddha befinne seg nemlig på toppen av et fjell, iallefall en ås. Og late Hong Kong folk har jo då naturligvis ørten forskjellige måta for å komme seg opp dit på(les: to, cable car og buss). Vi delte oss i 2 grupper, der den andre gruppa tok cable-car opp, mens vår gruppe gikk opp.


Dei eg gikk opp ilag med, Sigrid, Jenny, Harita og Koen
Angra ikkje på at vi gikk opp! Utruli fin tur, sjøl om den tok litt lenger tid enn både nødvendig og forventa. Det viste seg nemlig at det ikkje er så vanlig å gå opp, og dermed er det lite skilting. Som medførte en god del feilgåing og omveia.


Kor ska vi gå no? Det her va visst en blindvei...

Men, tross små problemer, kom vi oss opp til slutt:D Godt fornøgd med dagens økt.



Oppe, og klare for litt mat til svoltne, slitne kroppa..

oss uttafor monestary der oppe..

Etter litt føde innanbords, var det klart for å krabbe opp trappene til Buddha-en. Der er godt over 200 trappetrinn, men gikk overraskande greit:) Og det var ganske masse tåke den dagen, så masse at vi faktisk ikkje såg Buddhaen skikkeli, og vi fekk heller ikkje med utsikten, så tilbake dit må vi nok!

Big Buddha, innhylla i tåke.

En ting som skuffa meg stort med Big Buddha, er at den faktisk vart bygd i 1996, altså rein turistattraksjon. Hadde trudd at den var laga for lenge lenge sia, men så feil kan en ta.

På lørdag var det også St.Patricks Day, og det her er visst en stor dag for irane eller noke. Så, vi måtte jo sjølsagt feire den! Involvera blandt anna at en skal ha på seg noke grønt, men sia eg ikkje har med meg noken grønne toppa, så vart det heller til at eg "lånte" diverse hatta som folk hadde kjøpt seg. Ekkje eg kul? :D


Fleire bilder ligger på msn-space (sjå link til sida lenger oppe dersom du ikkje allerede har memorert sida:P)