A students life..

tirsdag, mars 13, 2007

Litt oppdatering

Sjøl om den blir ganske liten. Har ikkje gjort på altfor masse den siste veka, har faktisk studert endel. Og slappa av. Mest spennande var vel Tramparty på lørdag, som eg skal komme tilbake til seinare, når eg har både fått lagt bilda inn på dataen, og når eg ikkje har midterm hengande vondt over meg.

Og har no halvveis bestemt oss for påsketur. Halvveis fordi vi har bestilt flybilleta (til Bangkok), men har ikkje heilt bestemt oss for kor og ka vi ska gjere der nede. Veit berre at det ikkje blir ny strandferie. Så til dei eg sa at eg skulle til Nepal til, det vart ingenting av. Altfor dyrt. Men en gang i framtida... VILVILVIL!

Jaja. Her er forøvrig en film eg har snekra i hop fra shoppingtur ilag med Sigrid i Mongkok sist lørdag. Viser dei enorme menneskemengdene her nede. Trur kanskje eg kjem til å bli herda for all framtidig førjulsshopping i Bergen:)
Og e ganske lang, så kan ta litt tid.. Have patience my friend(s) :)