A students life..

tirsdag, februar 27, 2007

mmm. sjokolade..

Har funne ut at det er ekstremt farlig å gå i butikken for tida. Så vanvittig masse nammesjokolade. Som Toblerone. Og det ekkje den lille, kjedelige utgaven som vi har i Norge, men en stoooore gode :D Også har dei Toffifee og Ferrero Roche, sistnevnte er blitt en av mine favoritta. Sukk, også ete eg det så vanvittig fort. Dumme Sigrid, som har lært meg det :P
Så no sitte eg å ete sjokolade (toblerone) og skrive blogg mens eg egentli skulle lest termodynamikk. Prioriteringane mine er det ingenting i veien med...

Ellers vil eg berre seie masse takk til Selda som sa at eg måtte begynne å høre på KT Tunstall. Hurra for en musikk:D Veldig behageli å høre på når en streva med fag.

Gleda meg forøvrig til i kveld, då skal eg og Sigrid på handballtrening:D Men er littegrann skeptisk då eg hørte at laget møtes en time før trening for å ete middag. Håpe virkeli det ikkje berre e daffetrening. Men handball e handball, uansett:D

Og i måra blir heller ikkje gale, då skal vi nemlig ut for å feire den o store dagen til Jenny (bursdag på torsdag). Først god middag en plass, så strippeklubb (har hørt om manlig strippeshow:D) før vi tar turen til Skitz. Kan bli en gøy kveld det:)