A students life..

tirsdag, januar 30, 2007

Romvenninda mi

Tenkte eg skulle fortelle litt om romvenninda mi. Ho er fra Singapor, og eg trur ho er den mest skjønne personen eg har møtt:) Og fordi ho er fra Singapor og ikkje er lokal honkonggærning, så sovna ho på tolerange tider (mellom 11 og 12), og dessuten lika like lite all den kulden som dei har her. Vi sitte begge to inntulla i dynene våre og styra enten med data eller andre koselige ting :)

Dessuten trur eg ho har verdens beste sovehjerte! Slik som i dag tidlig. Eg kan bråke og herje så masse eg berre kan, ho høre det ikkje. I dag våkna ho av at ei vaskedame kom inn på rommet med gardintrapp og greier for å vaske døra, men like etter sovna ho igjen. Og når Jenny litt etter kom inn på rommet og ropte(!) HALLO, så har ho ikkje våkna til det heller. Trur ditta kan bli bra eg:) Men navnet honna e fortsatt et stort mysterium for meg. Trur ho heite noke sånt som Huang He. kanskje.