A students life..

tirsdag, januar 30, 2007

Andre dag på skulen

Då var andre dag unnagjort. Hadde berre ei forelesing i dag, i kvantemekanikk. Gleda meg til det faget, for forelesaren var fantastisk! Og før forelesinga, var eg og Jenny og svømte. Som vi virkeli må prøve å fortsette med, for det var en veldig fin start på dagen.
Etter forelesing (og lunsj), bestemte vi oss for å dra på tur. Vi har funne et kart som viser turstiar i nærheten. Vi fekk med oss 2 gutta som heiter Andy og Jonas, og satte av gårde. I starten va iallefall eg og jenny litt skuffa, for det var berre betongvei. Men det endra seg raskt. Det viste seg at vi hadde tatt en anna vei, ikkje den vi tenkte å ta. Etter masse styr, fann vi endelig en sti som skulle ta oss tilbake til den opprinnelege. Her tok imidlertidig betongsti slutt, og vi befann oss på en sti som nok ikkje er så masse brukt. Og den gjekk vi stort sett på resten av veien. Stien var stort sett overgrodd av stikkande, tørre busker. Beina mine er no så oppskrapa og røde, dessuten har buksa mi fått ei stor flenge. Men, dæven så gøy det var! Skal definitivt ha på lang bukse neste gang, for det gjorde veldig vondt å skrape opp beina sine heile tida. Og Johan, viss du lese det her, du hadde elska den bakken vi gjekk opp! Kjempebratt som hadde vore veldig gøy å springe ned (iallefall for Johan).


Skrivepulten min..

Også har rommet mitt blitt så utruli koselig no, fekk nemlig brev fra mamma i går med diverse igjengløymte ting, deriblandt noken av bilda mine. Så no kan eg sitte å sjå på alle folka heime når eg savna dokke:)
Kan også ta med noken andre bilder av rommet mitt:

Ja, eg har Ole Brum-dynetrekk:D

Så bredt er rommet mitt.

2 Comments:

  • At 7:05 p.m., Blogger Black alpakka said…

    Hege, koffor det e hol i gardina di? Kos

     
  • At 3:34 p.m., Blogger Hege said…

    Dete hol i gardina slik at gardina ikkje skal dekke for airconditiontingen som er midt i vinduet:) egentli ganske smart.

     

Legg inn en kommentar

<< Home