A students life..

onsdag, februar 14, 2007

Fillipinene!

I måra reiser vi til fillipinene, nærmare bestem Boracay, så blir lite oppdateringa den neste veka. Vi har jo tross alt gått på skule i heile 2,5 veker, så fortjena litt ferie :P Skal vere der til neste onsdag, og gleda meg som en gal til sol, strand og sa eg sol?? En liten smakebit er vist på bilda nedafor


Fantastisk flott eller ka? For dei som er veldig interressert i fleire bilder, trykk her. Fine greier altså:) Har riktignok blitt litt skeptisk på veret, sia værmeldinga for neste dagene e heller labre. Men sola kjem på mandag, og sole seg uten sol går jo også! For ikkje snakke om bading! Gleda meg!

I forbindelse med Chinese New Year, har vi i dag i putonghua-klassen holdt på med stjernetegn. Har fått vite at eg er født i året til oksen, og i horoskopet mitt for neste år, står det under kjærlighetsdelen at mine sjangsa for å finne kjærligheten det neste året er liten eller ikkje-eksisterande. Hah, det kunne til og med EG forutsagt! Suckers!
Eg vil også ha mindre sjukdomma, men ingen alvorlige. Rekna med det betyr endel fine matforgiftning. Spennande. Også må eg vere forsiktig med bruk av penga, for min økonomiske situasjon kan gå begge veia. Og sia pengane flyr her nede, så får eg kanskje veldig økonomiske problem når eg kjem tilbake til Bergen igjen? Den tid den sorg.