A students life..

søndag, februar 04, 2007

søndag igjen.

Eg har virkelig begynt å få sansen for søndaga. Stille, rolig, i det heile tatt. Ingen folk som skrike, og uni-området er veldig folketomt. Berre masse utvekslingsstudenta her og der. Og det kan eg fint leve med.

Det eg har gjort i dag, er å sove forholdsvis lenge, vaske kle, trene og bestille billetta til Fillippinene rundt nyttårsfeiring her nede. Veldig fornøgd med dei to siste. Var ubeskrivelig deilig å endelig få trent skikkeli. Jogga 15 runder (dvs 6 km) på bana her. Brukte 45 min ca, som eg vil like å tru er heilt greit. Hadde litt småpauser innimellom.

Og Fillippinene (som forøvrig er ganske vanskelig å stave). Gleda meg masse, og håpa berre at vi får fint ver der nede (som betyr masse soling og bading:D). Fekk hjelp av Nick(sjølsagt amerikaner, mange av dei), så slapp å gjere så mykje :P Trur det skal vere rundt 12 stk som skal dit. Reiser 15.februar og kjem tilbake 21. FERIE!

Ellers har eg prøvd å studere littegranne, sia eg allerede har begynt å henge etter. Men, alt anna virka så mykje meir gøy, som å skrive blog. Men sia neste veke består av 2 quiza, 1 innlevering og 1 onlinetest, må eg vel komme meg tilbake til bøkene. Herregud så mykje å gjere. Fordi 75% av det eg ska gjere, er i faget eg trur eg skal droppe, kan en seie at det er vanskelig å motivere seg..

By the way, nye bilder fra macau er lagt ut. Og diverse andre ting. Enjoy.
well, back to the books. TJOHEI!