A students life..

torsdag, februar 08, 2007

AHH..

Masse stress for tida, og masse gøy. Så langt ditta semesteret (som snart har vart i 2 veke), har eg hatt 3 quiza, 1 innlevering og 1 onlinetest! Dei er gale her nede! Og skal ha enda en ny quiz i måra, som eg sjølsagt ikkje har fått lest til enda. Men men. Det er godt det er åpenboktest.. Og sia eg ikkje har lest, tenkte eg det passa seg å skrive blog i stedet for, slik at dokke der ute blir oppdatert på mitt hektiske liv her nede.

På onsdag, altså i går, spelte EG faktisk fotball!! Og det var GØY! For dokke som virkelig kjenne meg, det skjer ikkje så altfor ofte! Men det var meg og jenny og en drøss med gutta. Holdt på i 2 tima med diverse, der vi siste halvtimen/timen spelte mot en gjeng kineserar/asiaterar (ser virkeli ikkje forskjell, så kalla alle for kineserar eg). Dei har tydlivis aldri spelt mot jenter før, så der var litt hoing og skriking kvar gong meg og jenny fekk tak i ballen, dribla folk, skåra(jenny) eller fekk ball i magen(meg, som forøvrig var ganske hardt). Skal gjerast igjen.

Since I'm so incredibly proud of myself, I'm going to write it in english too, so all of my non-norwegian-speaking friends can understand it as well. Yesterday I (ME;Hege) played football. And that doesn't happen that often. I play handball, not football. Actually I played football for 1 year or so 10 years ago, and sometimes at handballpractise, that's it. And it was so fun, so I'm definitely going to do that again

Seinare den kvelden var det grilling på gang. Samlast i 7 tida, og fekk i oss litt pølser. Kom fleire og fleire fok etter kvart, og var utruli koselig! Og som alle andre onsdaga, for vi på Ladies Night på Skitz etterpå. Dinna gongen var det ikkje så vanvittig fullt som det har vore før, så gjekk faktisk an å bevege på seg. Og som alle andre gonga, det var kjempegøy der!

Bordet vårt:)

Østerriske Michael, som prøva å få liv i grillen

Kom meg litt seint i seng den kvelden, så naturlig nok har dagen i dag vore en smule redusert. Til middag i dag, bestemte vi oss for å reise på ikea(jepp, det fins ikea her nede! Med Sweedish Shop) for å få ikeamat. Dessverre hadde dei ikkje det som e vanlig i ikearestauranta. Der skulle imidlertidig vere kjøttbolla, men det var dei typisk nok utsolgt for.


Sigrid, Jenny, Sarah and Eva forann fine ikeaskilt:D
Etter middagen, klarte vi endelig å komme oss til frisør. Det har Jenny og meg snakka om sia lenge før vi kom hit, så det var ganske så på tide. Betalte 250 kr for klipp og fantastisk deilig hårvask med masse massasje, og det var sååå verdt det! Skal definitivt tilbake der før eg forsvinne fra HK!

Og sia eg no begynde å få smålig panikk for i måra, så får eg vel stupe ned i bøkene ei lita stond.