A students life..

søndag, februar 11, 2007

Så var helga over

Kan vel begynde med fredag. Då var det middag ilag med andre utveksling-fysikkstudenta, pluss endel lokale fysikerar. Dei fleste andre utvekslingsstudenta var fra Kina, var berre Jenny, Sigrid og meg pluss en fra Sveits som var fra Europa/kvite. Før middagen var vi på uni en time for å bli kjent. Det involverte leik og dans. Ganske gøy, tru det eller ei. Og middagen var også ganske god. Sjøl om eg følte meg ganske utilpass til tider. En kan vel på det beste seie at HK-folk/kineserar har ganske interressante matvana. Som ville fått mamma til å snu i døra. Det involvera blandt anna MASSE mat på bordet(matrestane legge dei rett og slett på bordet), vi bruka pinnane våre til å ta mat med (altså ikkje hygienisk), dessuten masse strekking over bordet for å få tak i mat.

Etter maten reiste vi inn til sentrum for å sjå på bygningane. Var veldig lite forurensing dinna dagen, så fekk sett ganske masse. Koselig. HK-folk er dessuten sinnsjukt gla i å dekorere bygningane sine med lys, berre sjå her:


Og eg sverga, uansett kor mange gonga "the locals" sa det var "God of fortune", det var julenissen nesten overalt! Og særlig her, der det etter mi meining er julenissen på reinsdyr!


Noken som e uenig? Var det eg tenkte meg. Den store forskjellen skal vere at dinna fyren her har to kuler på haudet, i stedet for en(den som kjem fra hua).

På lørdag var det tid for Shenzhen, som ligger akkurat på grensa mellom Hong Kong og Kina. Kina har gitt dinna byen spesiell status, slik at det meste her er veldig billig (veldig lite skattar). Dagen starta imidlertidig ikkje heilt godt, når Jenny og Sigrid bestemte seg for ikkje å vere med. Tullingane har nemlig den siste tida vore ganske sjuke (heldigvis ikkje smitta meg enda), så dei gjorde vel best i å ikkje dra. Og sia dei ikkje reiste, var det meg og en SKOKK østerrikerar, dvs 9 stk. Klarte heldigvis å lure med meg 2 av dei til å stikke av fra resten, for vart masse venting.

Sarah og Eva, som eg sneik vekk fra resten:)

Hovedgrunnen for å dra hit, var shopping og massasje. Det viste seg imidlertidig at det berre va massasjen som kunne gjennomførast. Shoppingsenteret vi var inne på, var veldig sært. Det var stort, med mange små butikka som stort sett selte det samme. Sko var et mareritt. Ikkje hadde dei størrelsen, og fann vel heller ikkje så alvorlig mange som eg virkeli ville ha. Trur kanskje vi va på feil plass. Men dersom en har lyst på fake DVD, så er dette virkeli plassen å gå. I kvar einaste butikk spurte dei oss om vi ville ha DVD. Forøvrig også utafor kvar butikk. Galne kineserar som drog oss i armane og sa "missy, missy, do you want some DVD/pedicure/manicure?". Til å bli gal av. Også følgte dei etter oss OVERALT!

Men: Massasjen fekk vi iallefall. Og manicure. Og facial. Mmmm..


Til venstre: før, til høgre: etter