A students life..

tirsdag, mars 27, 2007

Ferien vår:)

No har eg plutselig litt tid igjen, så då tenkte eg at eg skulle fortelle litt om thailand-turen vår:) For dei som ikkje har fått det med seg, reise på torsdag kveld, og kjem heim 6.april, dvs fredag i påska. Som igjen gjer til at vi får goood tid til å sitte her i hong kong og ønske oss til norge og snø. Og påskeafta.

Dei eg no skal reise ilag med, er Jenny, Sigrid (kjem vel kanskje ikkje som ei bombe:P) og en stakkars amerikaner som ikkje veit bedre, Nick. Heldig for oss, han skal stå for pruting av prisa.

Reisefølget, alle bilda er henta fra sist ferie, fillippinene


Planen er som følger:
- kjem til Bangkok natt til fredag. Har booka hostel, så reiser dit og sove for natta. Fredagen skal vi tilbringe i Bangkok, kjøpe litt diverse kle og andre ting som vi trenge til resten av reisa. Natt til lørdag bruker vi på å reise opp nord i Thailand, til Chiang Mai. Fant ut at sia den turen bruka 11 tima, va det like greit å få den unnagjort på et sovetog:)


Heilt opp dit skal vi..

-Rundt Chiang Mai (som forøvrig er nest største by i Thailand) skal vi på hiking, eller jungle-trekking:D Vi skal gå rundt i jungelen i 3 daga og 2 netter, og forhåpentlivis overnatte i diverse lokale smålandsbya. Eg håpa også på at vi i løpet av dinna turen får til elefantriding og bamboorafting, då eg er blitt sterkt anbefalt det:)
Vi er forøvrig en smule skeptisk til å gå for mykje, for det er nemlig nesten 40 grader der no! Kan bli spennande å sjå ken som krepera først av heteslag:P

Vi får også en dag i sjølve Chiang Mai, enten tirsdag eller lørdag. Spørs litt når vi får turen vår. Uansett reiser vi tilbake til Bangkok natt til onsdag. Det er litt på grunn av at Nick skal møte ei ny gruppe UST-folk onsdag kveld, som han skal reise til Kambodsja med, og fordi vi jentene har lyst å sjå Bangkok (les: shoppe). Det betyr at vi har onsdag, torsdag og litt fredag i Bangkok før vi reiser heim igjen til Hong Kong.
Det vil sei: EG GLEDA MEG!

Vi (som i oss 3 norske jenter) var forøvrig på shopping i dag. Jenny kom ut av det med en stor, fin sekk, mens eg kjøpte meg ny mp3, Creative Zen V Plus. En fin liten sak på 4 GB :D Veldig fornøgd, og er vist på bildet nedafor. Berre at min er finare med blå i stedet for grøn.