A students life..

søndag, april 29, 2007

Der va enda ei veke over du gitt..

Tida går så fort her nede at det er heilt skummelt! Det er no cirkae en måne igjen her nede, også må eg begynde å seie hade til folk. Blir liksom "hade bra.. og ha et bra liv vidare!!" For er liksom ikkje slik at eg kjem til å sjå mesteparten igjen! Alle er spredd utover heile verden. TRIST! Grua meg. Og når eg veit korleis eg er i eksamensperioden, så kan eg trygt seie at det kjem til å bli en god del grining i den perioden ja.

Men men, den tid, den sorg (og dæven så eg kan bruke den her!). Bør vel foreløpig vere fornøgd med at vi dei siste 3 dagane(ikkje i dag) har hatt utruli flott ver, der 2 av dei vart brukt til soling, og siste dagen var vi på flott 6-timers gåtur i Sai Kung Country Park.

Turdagen begynte kl 9 lørdag morgen, då vi samlast for å ta buss først til Sai Kung. Med vi, meina eg oss tre norske jenter pluss danske og østerriske Michael. Fra Sai Kung tok vi buss inn i parken, før turen endelig kunne begynde. Destinasjonen var ei strand (viste seg å vere fleire) som skal vere sagt å vere ei av Hong Kong's finaste og reinaste.

Men, for å komme dit, skulle vi først gå et lite stykke i nydelig natur:

Det var heldigvis litt skya mens vi gikk, så var ikkje kvelande varmt, berre varmt og deilig! Og etter 1,5-2 tima kom vi endelig fram til herligheten:


Kan tenke meg at det er enda finare her når det er sol, men eg er godt fornøgd eg! Før vi kava oss vidare til neste strand, åt vi en herlig (STOR) lunsj til berre 55 kroner, inkludert vårrulla i mengdevis og drikke.

For å komme oss til neste strand, måtte vi over et lite fjell. Det såg veldig skummelt ut mens vi satt og åt (oppover + stappmett går ofte veldig dårlig), men det gikk overraskande fort og bra, og snart kunne vi nyte dinna utsikten:

I utgangspunktet skulle vi ligge på ei av strendene og slappe av store delar av dagen, men skyene satte en liten stoppar for det, og vi fortsatt på rundturen. Når vi kom til vei (=taxi), hadde vi diverse alternativ:
-ta taxi tilbake til sai kung
-gå langs veien til vi kom til nærmaste bussholdeplass
-fortsette på en tursti til vi kom til en bussholdeplass ikkje langt fra der vi starta.
Vi var passe greie i føtene, og bestemte oss for turstien (vei = kjedelig). Det angra vi IKKJE på. Vi måtte riktignok gå masse oppover endel trapper her, men utsikten og ikkje minst naturen på dinna stien var upåklagelig! Så får det heller vere at hofta mi har surmult litt i ettertid.


Vel tilbake på uni bestemte vi oss for å ta en dukkert i bassenget! HERLIG!