A students life..

lørdag, april 21, 2007

What a glorious day!

Har ikkje skjedd så veldig mykje sia vi kom heim fra Thailand. Først var det berre lesing til comp102 (der eg fikk 88%, som er høgste for min del i Hong Kong. Godt fornøgd:D Blir litt mindre kravstor her nede), deretter var det lesing til alt anna eg hadde oversett i mellomtida, før assessment i mandarin på mandag. Som gikk utruli mykje bedre enn forventa. Ikkje supert, berre ikkje fryktelig!

På tirsdag var vi en stor, fin jentegjeng som bestemte oss for å ete middag i Sai Kung. Til tross for at denne lille landsbyen er 10 min med buss fra uni, så har eg faktisk ikkje vore der før. Sai Kung er kjent for sin sjømat, men vi åt faktisk indisk mat der. Eg var veldig glad for dette, då eg er både skeptisk til sjømaten her (forurensa hav osv..) og eg er ikkje særlig begeistra for den heller. Dinna dagen var det forøvrig meldt om torden og kraftig regn, og JA, det var kraftig regn. Begynte å regne mens vi satt på restauranten, og holdt fortsatt på når vi skulle heim. Eg sverga på at dersom en hadde ville, så kunne en dusja i det regnet! Var nesten som filmregn, vart gjennomvåt etter svært kort tid!

Vi har også begynt å sjå litt meir til sola no etter påske, og her er synet som møtte meg onsdag morgen:



Det er vanligvis en smule disigt ute, men på onsdag såg vi fjell, øyer og masse anna vi aldri har sett før! En herlig dag! Etter at vi var ferdig for dagen, bestemte meg, Jenny og Sigrid (etterkvart kom også Matt) for å legge oss på stranda! Superdeilig!



Den kvelden var det tid for vårt første møte med Horserace her i Hong Kong. Vi var fortalt at det var noke vi virkeli måtte få med oss. Vi var først (oss tre, franske Louis-Olivier og amerikanske Karla) på restaurant og åt nydelig, italiensk mat, og deretter vralta vi oss bort til Happy Valley for å sjå på hestane. Det var en opplevelse, og også ekstreme mengder "viktige", vestlige businessfolk (såg iallefall slik ut). Det var ganske mange fra HKUST, og det gjer det jo alltid veldig gøy!
Det er faktisk veldig vanskeli å smile når folk(les: Jenny) prøva å dra deg ned!

Noken tima seinare, og 30 HK$ fattigare (hestane eg vedda på, hadde ikkje skjønt konseptet med å springe. Dei enda stort sett opp akterut når resten satte opp farten) var hesteløpa over, og vi forlot stadium i godt humør.

Torsdag etter at forelesing var over, bestemte vi oss for å fare på litt sightseeing. Det er jo ikkje så lenge igjen her nede, og der er fortsatt uendelige mengder med ting vi vil sjå! Oss tre, Matt, Sebastian og Michael reiste til 10000 Buddha Monastery! Og ja, der er mange Buddha'er der! Har også hørt at det no skal vere opp mot 12000! Her er en av dei første Buddhaene vi såg.


Før vi kom til sjølve Monastery, måtte vi gå et stykke oppover. Ei lita stond var vi redde for at dei titusen Buddhaene var plassert langs dinna stien, og at vi måtte gå veeelig lenge oppover. Men, snart såg vi endelig slutten!
Det var utrulig fint der oppe, fantastisk utsikt, og ekstreme mengde med Buddhaer.


Må vel kanskje innrømme at det var ikkje heilt det her eg forbinde med Buddha-statua!

Typisk Hong Kong utsikt. Litt bygningsarbeid, litt kinahus og HØGE hus!


På vei tilbake til KCR-railway, fant vi oss en Ikea, der vi endelig fekk oss kjøttbolla. Sist vi var på Ikea, var dei nemlig utsolgt! NAMNAM! Og vi kom oss også sjølsagt til Sweden Shop og fekk kjøpt oss svenske bila, knekkebrød, Ballerina kjeks og bridgeblanding. Mmmm.


Var til og med tyttebærsylte:D

Fredag var det tid for mange tima, før det var klart for sandfotball! Kjempegøy, og veldig slitsomt. Ingen av oss var heilt klar for å avslutte, men dei fleste for sliten til å fortsette, så vi enda opp med å spele sandvolleyball i stedet i en time. Også det var veldig gøy, men når mine ferdigheta i sporten er svært begrensa, og enkelte tar det litt seriøst,så satte det en liten dempar på det heile. MEN(!), håpa og trur eg gjorde bot for skadane skjedd tidligare i kampen når eg serva laget vårt fra 2-1 til 16-1! Og slik at vi dermed vant! Veeldig fornøgd.

Etter litt middag, var vi klar for sosialisering. Var en fin liten gjeng som satt ved BBQ-spot før vi skulle til Tribecca (der det skulle feiring av bursdaga til iallefall 3stk!). I anledning St.Patricks day for ei stond sia, hadde vi(egentli Jenny og Sigrid i utgangspunktet, men eg var til slutt med også) lova en Patrick og kjøpe St.Patricks-day gave til han. Og i går fekk han den endelig. Den hadde vi funne i ei karnevalgate, og var rett og slett kaninører og kaninhale! Som han hadde lovt at han skulle gå med heile kvelden :D Et fantastisk syn