A students life..

lørdag, mai 12, 2007

Litt oppdateringa på gang

Då var det på tide med en ny, liten oppdatering. Ikkje så veldig mykje nytt å fortelle, har stort sett gjort på det samme. Slappa masse meir av enn ka eg bruka å gjere i denne perioden, og det e ganske behagelig. Det har gått ganske masse i soling, volleyball, meir soling, gøy og innimellom litt studering. Vil ikkje reise herifra.

Sist onsdag hadde Joep(nederlender) arrangert en båttur på kveldstur, der noken spelte poker mens andre berre hadde det gøy.
Campus sett fra sjøen. Hadde vore bedre om ikkje lysa fra fotballbana hadde vore der..


Hong Kong Island sett fra sjøen..


Vi for fra universitetet kl 7, reiste inn til sentrum, før båten returnerte til uni igjen. Var en utruli hyggelig kveld, som alltid.


Som sagt har det gått veldig mykje i soling i det siste, og på tirsdag bestemte vi oss for å dra på ei strand, nærmare bestemt Clear Water Bay Beach. Her er synet som møtte oss:

Vår lille plass

Fantastisk eller ka? Vi hadde egentli tenkt å få studert litt mens vi var der, men det skjedde jo sjølsagt ikkje! Ka kan en vente når en ligger på ei strand som denne?

Ellers kan eg fortelle at planane for ferien stort sett er satt no. Skal ikkje reise ilag med Jenny og Sigrid i Kina, då dei ikkje skal reise dit før 5. juni og eg ville reise så fort som mulig etter eksamen. Men har funne meg en gjeng UST-folk, og den viser seg å berre vokse! Så langt skal eg reise med Michael(den danske), Koen(nederlender), John (brite) og mest sannsynlig Nick(amerikaner). Det er også ganske sannsynlig at Jameel (amerikaner) og Neil(kanskje kanadier) blir med på deler av veien, dessuten kanskje nederlandske Annick. Observange folk vil kanskje påpeike at det kan bli meg og en SKOKK gutta, og må innrømme at eg lurer på korleis det vil bli. 2 veker uten ei jente rundt meg, faktisk 3 når eg tenke meg om, kan bli interressant. Men artig, det trur eg det blir uten tvil.

31.mai reiser vi til Xian, for å sjå på terrakottakrigerane. Så blir det mest sannsynlig en snarvisitt innom Pingyao, før vi reiser til Beijing og blir der noken daga. Skal blandt anna opp og vandre på den kinesiske mur. Deretter blir det Shanghai, og til slutt Guilin. 14.juni sette eg nasa mot Vietnam, der danske Michael allerede er. Han forlater følget i Shanghai og reiser til Vietnam då. Så blir det å vere i Vietnam til dei 4 andre kjem (Sigrid, Jenny, Bjarte og Andreas), og her skal eg/vi vere til 28. eller 29. juni.

No er vi komt til heimreisa. 30.juni setter vi oss på flyet til Norge, og der er vi altså 1.juli. Der blir eg sikkert til 2. eller 3., iallefall dersom eg har fått meg leilighet til då. Også kjem eg heim til Sandane.


Så der er planane mine for dei 2 neste månane:)


Driver også i desse tider og tenker på master. Skal søke før 1.juni, så må bestemme meg snart. Grøss. Er veldig vanskelig, for veit ikkje heilt ka eg vil. Akkurat no er eg veldig for kjernefysikk, med fokus på medisinsk fysikk. Men rekna med eg ikkje kjem til å søke før rett før fristen går ut. VANSKELI!