A students life..

søndag, juni 03, 2007

Kina!!!

jepp, daa er eg endelig i Kina. Er akkurat no i Beijing, og har i dag vore paa den kinesiske mur. Det var en fantastisk(!) tur med masse oppover, nedover og litt bortover paa en del av muren som ikkje er restaurert. Det gjorde berre opplevelsen mykje bedre, det einaste va at der va taake, og masse av den!! Slik at vi ikkje fekk sett noke av den fantastiske utsikten det saag ut til aa skulle vere.. Men, liten pris aa skulle betale.

Kan starte med Xi'an, som var vaart foerste stopp. Det er der dei beroemte terracottakrigerane er. Litt skuffa, hadde forventa meg meir, men for all del, utruli imponerande! Heilt uvirkeli aa tenke paa at eg har vore der! Og utafor var det enorme mengder med selgerar som skulle selge oss ting. Og va masse lureri paa gang. Dei foerste selgerane vi moette paa, solgte for eksempel noken sett med keramikkfigura for 40 yuen. Koen klarte aa faa et slikt sett ned til 20, og var fornoegd med det. Paa slutten av den gata kunne vi ha faatt settet for 1!!!

Etter at vi kom tilbake til Xi'an (terracottakrigerane er utafor byen), reiste meg, Nick, Tobi og Koen opp paa bymuren for aa sjaa oss litt omkring, mens Michael vart igjen, han hadde vore der oppe dagen foer. Det vart til at vi leigde oss sykla, og sykla rundt heile sullamitten, en opplevelse!! tok oss 1 time.
Vi skulle ta toget til Beijing samme dagen, og det gikk 20:15. Vi kom tilbake til hostellet 7, saa daa var det berre aa bestille mat, sluke den fordi den kom 19:35-19:45, spring til taxi som skulle ta 15 min til togstasjonen(og vi forlot hostellet 19:53), springe ut av taxi, gjennom sikkerhetskontroll, gjennom togstasjon og paa toget, som gikk 1 min seinare!!!!!!! Aldri vore saa naerme med aa miste toget noken gang. Men for et adrenalinkick! Lovely!

Vi kom til Beijing tidli neste morgen(altsaa i gaar tidli), brukte noken tima paa aa finne fram til hostellet vaart her, Leo Youth Hostel, foer vi gikk rundt aa sulla litt, bestillte tur til akrobatshow paa kvelden ogsaa leigde vi oss sykla. Det er en flott maate aa sjaa beijing paa, og etterkvart kjem du inn i det aa til tider maatte sykle mellom bila for aa komme over en vei.
Akrobatshowet var ogsaa veldig bra, paa et tidspunkt var der ikkje mindre enn 12 kineserar paa en liten sykkel!

Etter akrobatshowet reiste eg, Nick og Michael til togstasjonen for aa bestille billetta til Shanghai. Med litt taalmodighet, litt kinesisk og litt engelsk gikk det til slutt bra. Og eg er no veldig gla for at eg tok kinesisk i Hong Kong, har virkeli hjelpt aa kunne bittelitt kinesisk her.
Paa vei tilbake stoppa vi paa en koselig uterestaurant og fekk fantastisk mat, og Nick fekk ogsaa proevd ut aa vere kineser (dvs spytte mat paa bakken, bordet og egentli kor du enn foele for:P)

Vel, det er vel egentli mine foerste tre daga her i Kina. Eg lika meg veldig godt her allerede.I maara er det den himmelske fredsplass og den forbudte by.