A students life..

onsdag, mai 30, 2007

Last exam over and done with..

Daa var eg ferdig, og verst av alt, eg er no inne i mine siste 24 tima i Hong Kong foer eg reiser til Kina (ikkje siste i Hong Kong, fordi eg skal vere her en dag til foer eg reiser tilbake til Norge, og eg haaper for all del eg klare aa komme meg tilbake hit en vakker dag). Veldig rart egentli, pakka i gaar, og sendte masse av tinga mine i dag. Vart plutseli saa tomt paa rommet mitt.

Og i dag har eg hatt det veeeldig goey. Starta med en tidlig morgen, skulle nemlig til Hang Hau for aa sende alt ruklet. Matt skulle egentli vere med for aa hjelpe en stakkars pike i noed, men han sovna fra alt sammen i dag tidli, saa dermed reiste eg aleine, med en gigasekk paa ryggen, ei svaer(!) ekse allerede stappfull med ting, en bag med meir saker og ting, og i tillegg ei tom eske eg skulle fylle opp med det eg hadde i sekken og veska. Nydelig syn! Tok taxi inn til Hang Hau, og han stoppa forrann kjoepesenteret der postkontoret var. Og der sto eg, optimistisk som faa og lessa alle tinga paa rygg og arma. Fann fort ut at viss du staar slik lenge nok, passe desperat og forvirra, saa kjem der alltid en kineser forbi og vil hjelpe:D Det tok meg noeyaktig 10 sek, ogsaa stoppa en mann og lurte paa om eg trengte hjelp. Eg nikka desperat, saa han tok eska(den som var full, full, FULL) og baerte den inn paa postkontoret for meg.
Vel inne fyllte eg foerst opp i den tomme eska, ogsaa var det veiing paa gang og forsegling av eskene. Hadde tenkt aa sende ei av dei med fly, men daa maatte eg ut med 900(!) for 14 kg, saa ombestemte meg fort og sendte alt med baat. Saa no har eg nok ikkje altfor masse kle naar eg kjem heim igjen. Uff, maa visst paa shopping:P

Etter den utmattelsen, var det tid for frisoer. Eg ELSKA aa gaa til frisoer. Dulling av haar e det beste eg veit, og der eg gikk, faar en fantastisk haarmassasje. Einaste problemet er at en blir forferdelig troett, saa naar fyren skulle klippe meg, maatte eg streve ganske kraftig med aa holde augene opne.

Vel, no er det tid for litt soevn, saa vaske rommet og pakke sekken, gjere seg klar og deretter samle gjeng i kveld, en siste gang!! GLEDA MEG (riktignok ikkje til aa seie hadet til folk, den e berre fael!).
Og i maara tidli er det til for reise. Foerst til Shenzhen (like over grensa til Kina) for aa ta fly til Xi'an (der det er krigerar av leire, Terracotta wariors). Saa Beijing, Shanghai og Guilin/Yangshou foer Vietnam. Og det er no bestemt, det er meg og paa det meste 7-8 gutta. Har iallefall masse staute kara til aa passe paa meg:P

Jepp jepp, skal faa proevd aa skrive mens eg er paa reise, saa det er berre aa foelge med.