A students life..

tirsdag, mai 22, 2007

Jepp, daa var det paa tide med ny oppdatering. Og som dokke kanskje vil oppdage framover, dataen min er no paa vei til Norge, og eg maa dermed bruke teite tastatur uten noken av vaare kjaere bokstava.

Det er no 3 daga til foerste eksamen(egentli 2) og om ei veke er eg ferdig med siste. Litt for seint skjoente eg at det aa starte sist fredag med lesinga, va en daarlig ide. Men ka kan en gjere? Har no ei fin veke i vente med bibliotektid fra 8-11 :D Kan bli goey det og. Ehh.. ( Er vel kanskje begynt aa komme inn i eksamensmodus, og daa kan det eg skrive(og ikkje minst seie) virke litt rart. Baer over med meg.

Vel, ka har skjedd den siste tida som har faatt meg til aa holde meg vekke fra studiane? Foerst og fremst saa har det vore VEEELDIG masse finever = svoemmebasseng og sandvolleyball/sandfotball, og det maa jo utnyttast. Kan vel kanskje seie at eg studerte sist helg +mandag og tirsdag, hadde nemlig siste kinesisk"eksamen" mandag og onsdag. Som eg trur gjekk heilt greit, og godt fornoegd med det.

Saa har det vore 16.mai med paafoelgande 17.mai (ikkje noke store greier den dagen, samla berre en fin gjeng av dei vi er mest ilag med og gikk paa bistroa. NAM!). Ellers har Jenny hatt foreldrene paa besoek og dermed noken middaga ilag med dei(veldig koselig!). Dei kom ogsaa med masse norsk mat som vi laga til, samla sammen en fin gjeng igjen og fora dei! Dei fleste var smaaskeptisk til baade brunost, fenalaar, makrell i tomat og leverpostei, men alle likte iallefall vestlandslefsene. Men koffor skulle dei ikkje det?? NAM! Var en amerikaner der, Ryan, som har budd i Norge noken aar, og han klarte aa faa ned ganske masse. Det var ganske underholdande aa sjaa paa han, satt i sofaen med fat med norsk mat og med et salig smil. Fantastisk :)

Jaja, ikkje lenge igjen godtfolk. Snart er eg heime i Norge. Foroevrig ikkje enkelt aa faa tak i leilighet i Bergen fra andre sida av jorda. Sukk.