A students life..

lørdag, juni 30, 2007

snart norge igjen..

Daa er det litt over 12 tima til eg ska sette meg paa flyet heim til norge. Er paa tide no, men har heller ikkje lyst aa forlate hong kong (der eg no er). Kjem til aa savne byen, men det er vel slik det er. I dag skal vi gaa rundt og shoppe, seie ha det til Hong Kong, og deretter fare til flyplassen.

Eg kom til aa tenke paa det, paa flyet fra bang kok til macau i gaar, at i loepet av ei veke skal eg innom dissa landa:
Vietnam
Thailand
Macau (strengt tatt ikkje et land, but still)
Hong Kong
Tyskland(Munchen)
Danmark(Koebenhavn)
NORGE!!!

Masse reising, masse fly. Men verdt det til slutt:)
Ogsaa ska eg vere hos selda i noken daga til eg har funne meg leilighet, ogsaa til sandane. Rekna med det blir paa tirsdag. Haapa iallefall det.